Bylem u mechanika co mi turbo wymienial i przypomnialo mu sie ze jak odlaczyl przewod ktory idzie od pompy do wtrysku nr 1 to przez pol godziny kapalo paliwo z niego. No i zdziwilo mnie to troche, bo przewod od pompy idzie w gore do wtrysku i kapalo z niego, zeby szedl w dol to nawet jak by nie trzymalo cos to by kapalo ale w gore?
[O1] Proszę o analizę logów
Zwiń
X
-
Szkoda ze to normalne, bo mialem nadzieje ze moze wlasnie od tego ze za duzo paliwa ma, to po odpaleniu tak dymi. Zeby nie trzeba bylo wyjmowac pompy to bym sprawdzil ten n108. A poza tym to mysle ze poprostu pompa sie skonczyla, auto ma przelatane 380 000km i bylo autem firmowym. Jak go kupilem to dawka na pompie byla zmniejszona zeby chyba nie dymil bo po co ktos by ja zmniejszal?!, i z tego co mi mechanik mowil to sporo byla zmniejszona.
Komentarz
-
-
Probowalem odkrecic ten n108 ale nie udalo siePoodkrecalem przewody paliwowe od pompy zeby bylo mi latwiej odkrecac. Nastepnie odkrecilem dwa imbusy z tego metalowego wspornika ale zostal jeszcze jeden TORX czy jak on tam sie nazywa i jest tak zjechany ze nie odkrece go
Jak mialem odkrecone przewody od paliwa to odrazu zajrzalem do tych trzech wtyczek co za nimi sa ( od n108, od pompy itp) Jedna wtyczka mnie zainteresowala, kabel szedl do wtrysku, niby wtyczka ma dwa kable (szary i niebieski) ale ponizej wtyczki byla izolacja wiec zdjalem zeby zobaczyc po co, no i ujzalem czarny kabelek, jakby uciety. Pozniej poskladalem wszystko i auto nie odpalilo
Krecilem dluuuuuugo pare razy i nawet nie bylo slychac ze cos lapie. Co sie moglo stac?
Komentarz
-
-
Teraz zdjec nie zrobie ale znalazlem zdjecie silnika na necie i na pierwszym zdjeciu strzalka pokazuje do czego idzie ten kabel, a kolko pokazuje miejsce tych wtyczek chociaz na zdjeciu ich nie ma. A na drugim zdjeciu zaznaczylem element, o ktorym bym chcial sie dowiedziec cos wiecej, co to jest i do czego to sluzy.
[ Dodano: Pią 30 Mar, 12 22:29 ]
Znalazle inne zdjecie (zdjecie nr 3) na ktorym jest wtyczkaw kwadracie, strzalki juz byly na zdjeciu
Komentarz
-
-
z tego co widze na tych zdieciach to masz problem z instalacia wtrysku sterujacego ,ale z uszkodzonym lub odpietym wtryskiem sterujacym silnik bedzie pracował .spróbuj jeszcze sprawdzic błedy wiem ze jest tam jeszcze dwie koostki tylko nie pamietam do czego one ida . ato urzadenie na głowicy zaznaczone na zieciu nr 2 to wakum pompa odpowiada za produkcie pod cisnienia do wspomagania hamulców i układu sterowania turbo i egr-adiagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
Pytam o te wakum bo jak wczoraj tam grzebalem to zauwarzylem ze ten waz co idzie do wakum jest luzny, chcialem go dokrecic ale okazalo sie ze jest przykrecony a ten kruciec co waz do niego jest przykrecony jest zlepiony na silikon i sie rusza. I jeszcze denerwoje mnie ze jak odpale auto o jak dymi to i dymi pod maska, w aucie smierdzi tak ropa ze az wczoraj wietrzylem.
Komentarz
-
-
Najczęściej cieknie z uszczelki nastawnika i/lub uszczelki pokrywy nastawnika, rzadziej spod zaworu N108, broku technicznego czy uszelki pierscienowej tłokorozdzielacza.
Najlepiej wymyc pompe benzyną lub rozpuszczalnikiem, osuszyc sprezonym powietrzem - uruchomic motor i obserwowac gdzie pojawia sie ropa.Przemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
przemik, nie wiem czy widzidzałes logi kolegi .ma on problem ze sterowaniem dynamiczna regulacia kata wtrysku .wiec najlepiej by było najpierw zdiagnozowac co jest przyczyna tego problemu czy sam zawór n108 czy sama pompa ma problem z cisnieniem wewnetrznym zanim zacznie sie inwestowac w uszcelnienie tej pompy .diagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
jak vakum jest uszkodzona to słychac syczenie po zgaszeniu silnika ,hamulec ma gorsze wpomaganie lub całkowity brak ,sa problemy wysterowaniem geometri i zaworu egr i klapy gaszenia .jesli ryszasie ten duzy kryciec to zdejmij pompe i slep go do okoła lub zaklej poxipolem .Torreto zmisz wkoncu opornosc tego n108 i bedziesz wiedzial w czym lezy problem z brakiem mocy bo teraz chodzisz i szukasz dziury w całym. opornosc mierzysz miedzy 9i10 pinem w tej duzej wtycze co idzie do pompy po stronie pompy opornosc powina wynoscic 12-20 omów i jeszcze sprawdz napiecie w tej wtyce ale po stronie auta po miedzy 10 pinwm a masa powino ono wynosic napiecie takie jakie ma akumulatordiagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez german81przemik, nie wiem czy widzidzałes logi kolegi .ma on problem ze sterowaniem dynamiczna regulacia kata wtrysku
Torreto, Chcesz wiedziec co dolega Twojej okcie... wykonaj logi i zamiesc je czytelnie.
Skoro ropa smierdzi w aucie ... na bank ma gdzies przeciek, jesli nie na przewodach to na nieszczelnej pompie.
PozdrawiamPrzemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
najepiej jak logi bedziesz wklejał na ta strone http://vaglog.rtnet.pl/.a do sprawdzenia opornosci wystarczy miernik za 30pln .diagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
TO ja poproszę o analize u mnie.
Auto przerywało na wolnych obrotach albo szarpało(ale nie przy wduszeniu gazu).
Teraz jest ogromny problem z odpaleniem, naprawdę długo trzeba kręcić aby zaskoczył.
Silnik pracuje w trybie awaryjnym a turbo nie pracuje(a jeśli pracuje to z jakimś stałym, małym ciśnieniem. Bieg jałowy ma stałe 924obr/s.
Zrobiłem logi kilku grup.
Może jakaś mądra głowa zerknąć w czym może leżeć problem?
Log (0 - 001)
Log (0 - 004)
Log (0 - 007,007)
Log (0 - 013)
Log (0 - 018)
Log (0 - 023)
A tu jeszcze logi statyczne ale kilka razy dodałam gazu pod koniec pomiarów żeby sprawdzić jak zmieniają się wartości np przy 13 i 18.
Log (0 - 004,007,013)
Log (1 - 004,018,023)O2 skradziona - szukam nowej
Komentarz
-
-
Wczoraj przed kasowaniem błędów miałem ich 6:
Kod:005659 - Glowplug for Cylinder 2 (Q11): Open Circuit P161B - 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01110000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 197708 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 10:26:34 Freeze Frame: RPM: 1134 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 11.78 V Bin. Bits: 00001011 Temperature: 4.5°C Bin. Bits: 10110000 008580 - Engine Coolant Temp Sensor on Radiator Outlet (G83): Signal too Low P2184 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 254 Mileage: 197710 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 10:31:02 Freeze Frame: RPM: 840 /min Speed: 18.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 14.67 V Bin. Bits: 00001000 Temperature: 37.8°C Temperature: 28.8°C 000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) P0234 - 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01110000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 7 Mileage: 199827 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 13:44:50 Freeze Frame: RPM: 2562 /min Speed: 78.0 km/h Load: 82.0 % Voltage: 14.59 V Bin. Bits: 00101000 Absolute Pres.: 2325.6 mbar Absolute Pres.: 2590.8 mbar 001618 - Sensor Reference Voltage B: Too Low P0652 - 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 113 Mileage: 201669 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 18:25:09 Freeze Frame: RPM: 147 /min Speed: 0.0 km/h Bin. Bits: 00100000 Bin. Bits: 00100000 Bin. Bits: 00100000 Bin. Bits: 00100000 Bin. Bits: 00100000 000802 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal P0322 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00110000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 2 Mileage: 201669 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 18:25:10 Freeze Frame: RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 12.01 V Bin. Bits: 11101011 Idle Stabilization: 0.0°KW RPM: 0 /min 000769 - Cylinder 1: Misfire Detected P0301 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00110000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 201979 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 12:17:49 Freeze Frame: RPM: 903 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 14.29 V Inj. Quantity: 0.00 mg/str Temperature: 72.0°C (no units): 0.0
Na odpalonym silniku skasowałem je jeszcze raz przejechałem kawałek(dosłownie kilkaset m bo turbo nie działa) ale znów pojawiły się tylko te 2.
Kod:2 Faults Found: 008580 - Engine Coolant Temp Sensor on Radiator Outlet (G83): Signal too Low P2184 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 10 Mileage: 202017 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 21:06:16 Freeze Frame: RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 12.16 V Bin. Bits: 11101000 Temperature: 1.8°C Temperature: 1.8°C 001618 - Sensor Reference Voltage B: Too Low P0652 - 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 4 Mileage: 202017 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 21:06:16 Freeze Frame: RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h Bin. Bits: 00100000 Bin. Bits: 00000000 Bin. Bits: 00100000 Bin. Bits: 00100000 Bin. Bits: 00000000 Readiness: 1 1 0 0 1
O2 skradziona - szukam nowej
Komentarz
-
Komentarz